قوانین ایلان
کلیه اصول و رویه‏‌های ایلان منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است, هرگونه سوء استفاده ازاین سایت پیگرد قانونی دارد. کاربر گرامی کامل کردن بخش اسم و ادرس و ثبت موقعیت مکانی جهت انجام صحیح سفارش الزامی است ایلان حق اصلاح و تغییر شروط این توافقنامه را داراست و باید شروط اصلاح شده یا تغییر یافته را از طریق سایت اعلام نماید. استفاده کاربران بعد از تاریخ موثر (تاریخ قابل اجرا) به معنی پذیرش هرگونه تغییرات است. با استفاده از امکانات سایت ایلان در هر یک از خدمات مرتبط با خشکشویی، شما موافقت خود را با مقررات اعلام نموده اید. ایلان از طریق روشهای استاندارد مانند اکثر وب سایتها، به طور خودکار زمانی که شما وارد سایت می شوید آدرس سایتی را که از آن وارد می شوید، اطلاعات صفحاتی از وب سایت که مشاهده نموده اید، آی پی آدرس، نوع مرورگر، سیستم عاملی که استفاده می کنید ,و در صورت را دریافت می کند، که این عمل شناسایی علایق مشتریان و افزایش رضایت مندی کاربران از وب سایت را در پی خواهد داشت.. ایلان به منظور ارائه امکانات به کاربران و همچنین جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، سرویس های پشتیبانی تلفنی؛ ایمیل و ارتباط از طریق شبکه اچتماعی را در اختیاران کاربران خود قرار می دهد، به عنوان مثال، اگر کاربری وجهی را پرداخت کند و در قبال آن خدماتی را دریافت نکند، می تواند در قسمت پشتیبانی این تخلف را گزارش دهد.. اگر ایلان بخواهد تغییر در میزان کارمزد برای همه کاربران ایجاد کند بایستی از یک هفته قبل در وب سایت اطلاع رسانی کند و کاربران را از این افزایش و یاکاهش مطلع کند. با توجه به محدودیت ها، مشکلات و اختلالات احتمالی در شبکه بانکی و شرایط خاص ممکن است درخواست واریز وجه از موعد مقرر (رسیدن به زمان واریز به حساب ) با تاخیر مواجه گردد، ایلان عدم بروز اشکال یا قطعی در شبکه بانکی را تضمین نمی نماید. کاربر بدین وسیله موافقت می نماید که در صورت بروز مشکل، مسئولیتی متوجه وینوپر نمی باشد.. در صورتی که پرداخت کاربر به صورت ناموفق انجام پذیرد (در بازگشت از بانک به سایت و یا از ایلان به بانک) و مبلغ حساب کاربر کسر شده باشد این مبلغ طی ۷۲ ساعت پس از پرداخت ناموفق به حساب پرداخت کننده برگشت می گردد، در صورت عدم برگشت طی ۷۲ ساعت پس از پرداخت، می بایست اطلاعات دقیق پرداخت را از طریق پشتیبانی برای بخش تراکنش های ناموفق گزارش کند تا بررسی و پیگیری های لازم انجام پذیرد.. با توجه به عملیاتی بودن خدمت در صورت کنسلی سفارش توسط مشتری؛ تا قبل از دریافت سفارش؛ استرداد هزینه به صورت خودکار به حساب کاربری سفارش دهنده انجام میپذیرد و در صورت دریافت سفارش دیگر امکان لغو سفارش نیست. باتوجه به ارسال پیامک به مشتری هنگام دریافت سفارش توسط پیک؛ گزارش هرگونه مغایرت در اقلام فاکتور و مبلغ و یا گزارش عدم دریافت پیامک به عهده مشتری میباشد؛ و در صورت مشاهده موظف است گزارش دهد؛ در غیر این صورت پیامد های احتمالی به عهده خود اوست. هرگونه تغییرات در شرایط و قوانین سایت امکان پذیر می باشد و قبل از اجرا اطلاع رسانی خواهد شد..